Zimní otevírací doba prodejny:
Pondělí: 8:30-11:30 - 13:00-18:00 hod.
Úterý až čtvrtek: 8:30-11:30 - 13:00-17:00 hod.
Pátek až neděle ZAVŘENO - možnost telefonické domluvy.

Reklamace/výměna zboží

 

Reklamace

Reklamaci zboží proveďte bez zbytečného odkladu od zjištění vady, a to pouze v případě, že zboží je v záruční době. Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši provozovnu Bike Garage na ulici Západní 2/77, 796 04 Prostějov.

Doporučený postup při reklamaci:

  • pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
  • dále prosíme vyplnit formulář: Reklamace/výměna zboží, ve kterém nás budete informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte zájem o opravu věci, výměnu zboží nebo jeho součásti;
  • reklamované zboží spolu s vyplněným a podepsaným formulářem nám doručte (jinou cestou než na dobírku, kterou nepřebíráme) na níže uvedenou adresu, přičemž doporučujeme zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
  • pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad - fakturu.

Formulář: Reklamace/výměna zboží

Adresa pro doručování: 

Doručovací adresa

Doručené reklamace se snažíme řešit ihned. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.

Po vyřízení reklamace Vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

Výměna zboží

V případě, že Vám nebude sedět velikost oblečení či rozměr nějakého komponentu na kolo, Vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám, prosím, zašlete jako doporučený balík na naši doručovací adresu uvedenou výše včetně kopie dokladu - faktury a také s vyplněným a podepsaným formulářem Reklamace/výměna zboží s informací, jestli zboží vracíte či jej požadujete vyměnit za jinou velikost, rozměr. Neposílejte zboží zpět na dobírku, v takovém případě zboží nepřevezmeme! Jestliže bude zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží hradí zákazník.